İngilizce Öğreniyorum

3 Mayıs 2020 Pazar

E-Twinning Projemiz Tekno Sınıf'ı Evde de Devam Ettirdik ve Yaygınlaştırdık


http://islahiyekizaihl.meb.k12.tr/icerikler/e-twinning-projemizden-evde-kal-slogan-calismasi_9617478.html
Gönderen Esra KESKİN zaman: 19:26 Hiç yorum yok:
Bunu E-postayla GönderBlogThis!X'te paylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş
Daha Yeni Kayıtlar Önceki Kayıtlar Ana Sayfa
Kaydol: Kayıtlar (Atom)

Hakkımda

Esra KESKİN
Profilimin tamamını görüntüle

Blog Arşivi

  • ▼  2020 (1)
    • ▼  Mayıs (1)
      • E-Twinning Projemiz Tekno Sınıf'ı Evde de Devam Et...
  • ►  2015 (4)
    • ►  Aralık (4)
Basit teması. Tema resimleri luoman tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.